diumenge, 15 de novembre del 2009

He tingut un somni telemàtic!

Després de molts anys...

Al seu retorn a Ítaca, després de tensar l'arc i acabar amb tots els pretendents
de la seva esposa Penèlope, Ulises es va aproximar al seu fill i li va dir:

- Fill meu, t'he portat un regal.

- Què ! Què és?

T'he escrit aquest llibre en el qual narro totes les meves aventures: com vaig
aconseguir escoltar el cant de les sirenes sense perdre la tripulació de la meva
nau, com vaig enganyar el ciclope...

Y "Telemaco", apartant displicent la mirada del seu portatil li va contestar:

- Un llibre de paper? Quina antigalla! Si vols que el llegeixi ja pots obrir un
compte en el Gmail i enviar-me'l per correu.

1 comentari:

  1. Ves per on, això més que un somni em sembla un malson.
    Malgrat és divertit, no avana per aquí la cosa. Hauria de ser "en serio".
    Si vols, me'l pots enviar al gmail

    ResponElimina